می میرم برات!!

می میرم برات

می میرم برات

نمی دونستی می میرم بی تو

بدون چشات

رفتی از برم

نمی دونستی که دلم بسته به ساز صدات

آرزومه که می دونستی که من می میرم برات

می میرم برات

می میرم

عاشقم هنوز

عاشقم هنوز

نمی خواستی که بمونی و بسوزی به ساز دلم

گفتی من می رم

تو می خواستی بری تا فرداها گُل خوشگلم

برو راهی نیست تا فرداها از آب و گِلم

از آب و گِلم

گُل خوشگلم

 

 

سفرت به خیر

اگه می ری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور

تا یه شهر دور

برو که رفتن بدون ما می رسه به یه دنیا نور

برو که رفتن بدون ما می رسه به یه دنیا نور

به یه دنیا نور

می میرم برات

سفرت به خیر

برو گر شکستی ز من می تونی دوباره بساز

دوباره بساز از دلی شکسته، نا امید و خسته تو باز غرور

از دلی شکسته، نا امید و خسته تو باز غرور

تو بازم غرور

می میرم

نمی خوام بیای

نمی خوام میون تاریکی من تو حروم بشی

نمی خوام ازت

نمی خوام مثل یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی

تو رو تا بزرگی می خوام که فقط آرزوم بشی

آرزوم بشی

عاشقم هنوز

می میرم برات

نمی دونستی می میرم بی تو

بدون چشات

رفتی از برم

نمی دونستی که دلم بسته به ساز صدات

آرزومه که می دونستی که من می میرم برات

می میرم برات

 

 

 

** برای کسی ننوشتمش برداشت بد نکنید!!

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنده ی اواره پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ http://saranjamhaye-bi-anjam.blogsky.com

سلام خانومی
اولا با اجازه لینکت کردم
دوما خیلی قشنگ بود
سوما خیلی قشنگ بود

چهارما
برداشت بد یعنی چه؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.sara445.blogfa.com

سلام وبت قشنگه
به منم سر بزن

محمد دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ق.ظ http://www.magnateboy.blogsky.com

این دیکه آخرشه خودمم همه عشقم این آهنگه.بابا دلت خیلی رویاییه.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد