|:

بعضی وقتا 1 شعر چقدر قشنگ می تونه احساس درونی آدما رو بیان کنه !!!

 

 

 

سردیه این نگاهو بشکن

فاصله سزای ما نیست

تو بمون واسه همیشه

این جدایی حق ما نیست

بودن تو آزرومه

حتی واسه ی یه لحظه

مــــــی میرم بـــــی تو

خوندن من یه بهانست

یه سرود عاشقانست

من برات ترانه می گم

تا بدونی که باهاتم

تو خودٍ دلیل بودنم

بی تو شب سحر نمی شه

مــــــی میرم بـــــی تو

 

من عشقت رو، به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو، به کوه و دریا نمی دم

با تو مـــــــی مونم، واسه همیشه

اگه دنیا بخواد، منو تو تنها بمونیم

واست می میرم، جواب دنیا رو می دم

با تو مـــــــی مونم، واسه همیشه

 

من عشقت رو، به همه دنیا نمی دم

حتی یادت رو، به کوه و دریا نمی دم

با تو مـــــــی مونم، واسه همیشه

 

خاطرات تو رو چه خوب، چه بد حک می کنم

توی تنهاییام فقط به تو فکر می کنم

با تو مـــــــی مونم، واسه همیشه

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

واست می میرم، جواب دنیا رو می دم

با تو مـــــــی مونم، واسه همیشه

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

واست می میرم، جواب دنیا رو می دم

با تو مـــــــی مونم، واسه همیشه

 

 

7th Music Band- Vasat Mimiram

 

و چقدر دنیا قشنگ و زیبا می شه وقتی تازه شب امتحان یه درس رو می فهمی !!! و چقدر قشنگ تر و زیبا تر می شه وقتی 01/0% امیدوار می شی که می تونی اون درس رو پاس کنی ... و چقدر دنیا یهو ای زشت و بدترکیب می شه وقتی یاد نمره ی میان ترمت یهو ای می افتی !!!

 

 

آزاده

یا علی