قاصدک

اول سلام

من واقعا لذت می برم وقتی همیشه آخرین سری انتخاب واحد به من میوفته  و همیشه هر واحدی هم که می خوام فایلش بازه

من واقعا لذت می برم وقتی میبینم دوستام در به در طی ۱۰۰تا پله بالا و پایین می دوند برای ۱امضا که بشند ۱۷ واحد، اونوقت من میشینم و ۲۰ واحدی که به راحتی گرفتم رو نگاه می کنم

من واقعا لذت می برم وقتی کلاس هامو می پیچونم و آخر ترم پشیمون نمی شم

من واقعا لذت می برم وقتی نخونده می رم سر جلسه امتحان و نمره ی خوبی میگیرم (ولی الان کُلی پشیمونم که چرا نخونده میرم سر امتحان چون میتونم بعضی وقتا ۲۰ بگیرم )

من واقعا لذت میبرم وقتی برگه ی امتحان کامپیوتر رو سفید میدم بعد استاد جون ییهو به طور غیر قابل باوری بهم ۲۰ میده

من واقعا لذت می برم وقتی ریاضیمو میشم ۱۷.۵ بعد قرآن میشم ۱۶

من واقعا لذت می برم وقتی به آرایشگر میگم یه کم موهامو کوتاه کن بعد ور میداره کچلم میکنه

من واقعا لذت می برم وقتی میبینم دوستان به جای دلداری ییهو بی تعارف بهم میگند خروس  طی پیامد قبلی

من واقعا لذت می برم وقتی قاشق توی بشقابم جلومه و بعد اینکه کُلی رفتم از آشپزخونه قاشق اوردم میبینم یه قاشق توی بشقابمه

و در آخر بسیار لذت می برم وقتی بعد ۲ قرن هٍلک هٍلک می رم کلاس رانندگی بگیرم و برم امتحان بدم آقای جناب سرهنگ می گه پوشه ت رو بده هی میگم دست خودته  بعد ییهو یادم میوفته که همون ۲ قرن پیش پوشم رو دادم به مرمری

ولــــــــــــــــــــــــــــــــــی حواسم پرت نیستا

 

 Ghasedak

آهای آهای قاصدکا

برین برین بالا بالا

بگین در گوش خدا

دوستم نداره

بگین دلم کوچیکه که

داره میشه تیکه تیکه

اشکام چیکه چیکه چیکه

دوستم نداره

 

قشنگه دوستش دارم!! اینم لینک دانلودش ==> مهیار-دوستم نداره

 

 

 

یا هُوَ ... یا علی

آزاده

اشک

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟؟؟

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی!!!

 

داشتم وب گردی می کردم اینو از اینجا پیدا کردم. به نظرم قشنگ اومد گذاشتمش اینجا .

 

یا علی

A question

تموم شد...!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

امتحانا

 

بعضی سوال ها هستند که هر چی بیشتر بهش فکر می کنی کمتر به نتیجه می رسی

آدما جایگزین می شند یا فراموش؟؟؟

 

پ ض ح ف و ذ ط م د ی ت ص گ ج ظ ب ا ش چ ز س ل ه ث ق ن غ آ م خ ع ر ک پ ض ح ف و ذ ط م د ی ت ص گ ج ظ ب ا ش چ ز س ل ه ث ق ن غ آ م خ ع ر ک پ ض ح ف و ذ ط م د ی ت ص گ ج ظ ب ا ش چ ز س ل ه ث ق ن غ آ م خ ع ر ک پ ض ح ف و ذ ط م د ی ت ص گ ج ظ ب ا ش چ ز س ل ه ث ق ن غ آ م خ ع ر ک پ ض ح ف و ذ ط م د ی ت ص گ ج ظ ب ا ش چ ز س ل ه ث ق ن غ آ م خ ع ر ک

 

همه ی نوشته ها از همین حروف نوشته می شه ... مهم اینه که چه جوری به هم وصل بشند !!!

 

آزاده