...

سهراب: گفتی چشم ها را باید شست! شستم ولی...گفتی جور دیگر باید دید! دیدم ولی...گفتی زیر باران باید رفت! رفتم ولی او نه چشم های خیس و شسته ام را، نه نگاه دیگرم را هیچکدام را ندید فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت: دیوانه ی باران ندیده !!!

 

میدانی عشق چیست؟ آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست...درد میدانی چیست؟ آنچه از عشق تو در سینه ی تنگم باقیست...

 

هرگز نگو دوستت دارم اگر حقیقتا به آن اهمیت نمی دهی. درباره ی احساست سخن نگو اگر واقعا وجود ندارد.هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش رو داری.هرگز نگو برای همیشه وقتی میدانی جدا می شوی.هرگز به چشمانی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری...

 

آرزویم این است: نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد... نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز ، و به انداره ی هر روز تو عاشق باشی ، عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد ، و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد...

 

می ترسم در چشمانم جاودانه شوی و من آسمان را نبینم... خاکستر شوم و تو آتش را نبینی و از من بگذری...

 

هیچ گاه امید کسی رو ناامید نکن ، شاید این تنها دارایی او باشد...

 

گفتمش دل می خری؟ پرسید: چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند... خنده کرد و دل ز دستانم ربود، تا به خود باز آمدم او رفته بود ، دل ز دستش روی خاک افتاده بود... جای پایش روی دل جا مانده بود...

 

دریا باش تا اگر کسی سنگی به سویت انداخت، سنگ غرق شود نه اینکه تو متلاطم شوی...

 

یه روز عشقت رو دزدیدم و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشه اون رو در قلبم پنهان کردم.غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن قلبم را خواهی شکست...

 

چقدر جالبه که: تا وقتی که مریض نشی کسی برات گل نمیاره ، تا فریاد نزنی کسی به طرفت بر نمی گرده ، تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه ، تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمیاد و تا وقتی نمیری کسی تو رو نمی بخشه!!!

 

دل آدما مثل یه جزیره ی دور افتاده میمونه، اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میذاره مهم نیست... مهم اون کسی که هیچ وقت جزیره رو ترک نمی کنه...

 

when 2 people love each other, They don't look at each other, They look in the same direction.Blieve it or not?

 

It's a nice feeling when U know that someone loves U , someone misses U , someone needs U , But it feels much better when U know that someone never ever forgets U...That's Me !!

 

Friends are like Puzzle pieces. If one goes away, that piece can never be replaced & the puzzle will never be whole again. You are a piece I will keep FOREVER !!

 

یکی بود یکی نبود ، اون که بود تو بودی، اون که تو قلب تو نبود من بودم... یکی داشت ، یکی نداشت، اون که داشت تو بودی، اون که به جز تو کسی رو نداشت من بودم...

 

شاعری می گفت: یک مفهوم بی اماست عشق... عشق من تردید را بگذار و بی اما بمان...

 

فرقی نمیکند گودال آبی کوچک باشی یا دریائی بی کران... زلال که باشی آسمان در توست...

 

وقتی مردم تابوتم را سیاه کنید تا همه بدانند سیاه بخت بودم. بر روی سینه ام تکه یخی بگذارید تا به جای معشوقم برایم گریه کند. چشمانم را باز بگذارید تا همه بدانند چشم انتظار معشوقم بودم. و در آخر دستانم را ببندید تا همه بدانند خواستم ولی نتوانستم...

 

چیزیم نیست... فقط دیدم قشنگند اینجا نوشتمشون... در سلامت و تعادل روحی به سر می برم...

نظرات 2 + ارسال نظر
بی تا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://bita6464.persianblog.com

به حرف سهراب گوش نکن زیاد از این حرفا می زنه!

سینا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ب.ظ

salam
omidvaram haletoon khob bashe
rastesh ye ghaziyeyi bod ke mikhastam bahatoon dar mion bezaram ama rom nashod to daneshgah va ro dar ro bahatoon harf bezanam
mesle inke dige ham on nemishid bekhatere hamin dige rahi be zehnam naresid
age mishe ye rahi pishe pam bezarid chon be ham fekri va komake shoma niaz daram
bebakhshid ke hamishe moshkelate man male shomast (akhe khodetoon gofid khahare man hastid)
bazam sharmande
movafagh bashid
mer30
felan bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد