بهترین دوست

بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش رو یه سکو ساکت بشینی و چیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی.
ما واقعا تا چیزی رو از دست ندیم قدرش رو نمیدونیم ولی در عین حال تا وفتی چیزی رو دوباره بدست نیاریم نمیدونیم چی رو از دست دادیم.
اینکه تمام عشقت رو به کسی بدی تضمینی بر این نیست که اون هم این کارو بکنه پس انتظار عشق مقابل رو نداشته باش.فقط منتظر باش تا اینکه عشق آروم تو قلبش رشد کنه و اگر اینطور نشد خوشحال باش که توی دل تو رشد کرده.
در عرض یه دقیقه میشه یه نفر رو خرد کرد در عرض یک ساعت میشه یکی رو دوست داشت و در عرض یک روز میشه عاشق شد. ولی یک عمر طول میکشه تا کسی رو فراموش کرد.
دنبال نگاه ها نرو چون می تونن گولت بزنن.دنبال دارایی نرو چون کم کم افول میکنه.دنبال کسی باش که باعث بشه لبخند بزنی چون فقط با یه لبخند میشه یه روز تیره رو روشن کرد.کسی رو پیدا کن که تو رو شاد کنه.دقایقی تو زندگی هستن که دلت برای کسی اونقدر تنگ میشه که می خوای اونو از رویات بکشی بیرون و توی دنیای واقعی بغلش کنی.
رویایی رو ببین که می خوای.جای برو که دوست داری.چیزی باش که میخوای باشی.چون فقط یه جون داری و یک شانس برای اینکه هرچی دوست داری انجام بدی.
آرزو میکنم به اندازه کافی شادی داشته باشی تا خوش باشی.به اندازه کافی بکوشی تا قوی باشی.به اندازه کافی اندوه داشته باشی تا یک انسان باقی بمونی و به اندازه کافی امید تا خوشحال بمونی.
همیشه خودتو جای دیگران بذار اگر حس میکنی چیزی ناراحتت میکنه احتمالا دیگران رو هم آزار میده.
شاد ترین افراد لزوما بهترین چیزهارو ندارن.اونا فقط از اونچه تو راهشون هست بهترین استفاده رو میبرن.
شادی برای اونایی که گریه میکنن و یا صدمه میبینن زنده است.برای اونایی که دنبالش میگردن و اونایی که امتحانش کردن.چون فقط اینها هستن که اهمیت دیگران رو تو زندگیشون میفهمن.
عشق با یه لبخند شروع میشه،با یه بوسه رشد میکنه و با اشک تموم میشه.روشن ترین آینده همیشه روی گذشته فراموش شده شکل میگیره.نمیشه تا وقتی که دردها و رنج ها رو دور نریختی توی زندگی به درستی پیش بری.
وفتی به دنیا اومدی تو تنها کسی بودی که گریه میکردی و بقیه میخندیدن.سعی کن یه جوری زندگی کنی که وقتی رفتی تنها تو بخندی و بقیه گریه کنن.

نظرات 2 + ارسال نظر
هیچ کس سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ

جمالش کرد حیرانم، چه ماه است آن نمی‌دانم
که چشم از کشف ماهیت، نمی‌بندد تأمل را

ida] ;s= هیچ کس: چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ

وقتی
خورشید هم خودش را پشت سر تو قایم می کند
یعنی تو ابری !‌
سیاه و تیره
شایدروزی بباری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد