چند شعر

و من تنها ترین
میان دره و صحرا
و من ساکت شدم باران
ببین حرفی نمی گویم
ببین دریا تلاطم کرد
سخن ها را چه کامل کرد
و من دیدم دریا را که می گوید درد هایش
به او گفتم که ای آرام جانم سخن گفتی و این درد تو بود این چنین سنگین
و دریا بی خیال از من
سخن می گفت و دریا می خروشید
سکوتش را به ساحل می خروشید
در آن هنگام باران نم نم آمد
به روی دردهایش مرهم آمد

***

گفتم نگهی؟
گفت :به من ممنوع است
گفتم سخنی؟
گفت: سخن ممنوع است
گفتم که بیا دور تو گردم!!
گفت: در کوچه ی ما دور زدن ممنوع است!!


***

چقدر به تو بگویم دوستت دارم
ولی تو در جواب من سکوت می کنی
و این سکوت تو مانند کوهی روی قلب من سنگینی می کند
سنگینی این کوه بسیار زیاد است
اگر سالها و سالها سکوت کنی
و فقط در چشمان من نگاه کنی
قطرات اشکم به تو میگویند
دوستت دارم ، دوستت دارم
اگر سالها و سالها سکوت کنی
باز هم از لبان من فقط یک کلمه میشنوی:
دوستت دارم، دوستت دارم

***

گفتند:فریاد بکش
گفتم: گلو نیست.
گفتند: آوازی بخون
گفتم نفس نیست.
گفتند:خاموشی چرا؟ حرفی! پیامی...
گفتم: سخن ها دارم اما هیچ کس نیست
تا سفره ی سرخ دلم پیشش گشایم

***

باید گرفتارم شوی
تا من گرفتارت شوم
از جان و دل یارم شوی
تا عاشق و زارت شوم
من نیستم چون دیگران
بازیچه ی بازیگران
اول بدست آرم تو را
آنگه گرفتارم شوی


***

با من چه میکنی ای عشق؟
دلم میخواهد بی پروا فریادی از جنس مهر بر سر عشق
بکشم و به سوی آینده بروم و خواهم دوید ولی حتی
اگر تا بی کران هم پر بکشم باز قول می دهم
تا وقتی که هنوز در بستر خاک نخفته ام به یادت باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ب.ظ http://te2006.persianblog.com

یک فرصت طلایی
با یک تیر چند نشان بزنید
با حمایت سیستم بانکی شتاب - بانک سامان -بانک تجارت و۳شرکت بزرگ ایرانی وچند شرکت سرمایه گذار دیگر

عضویت ویژه= استفاده از مزایا+ درآمد روزانه۱۲۸ هزارتومان تا ۵۱۲ هزار تومان

مزایای این سایت برای اعضا ویژه

1 - ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه .
2 - 5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی
3 - 3 تا 5 درصد تخفیف در محصولات وارداتی
4 - 10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی
5 - تخفیف در فروش سایر کالاها متناسب با نوع کالا
6 - امکان بازاریابی برای آگهی های سایت و دریافت 15 درصد کارمزد .
7 - امکان همکاری در بخش بازاریابی برای کتب خارجی و دریافت 5 الی 10 درصد کارمزد .
8 - ارائه یک آریا کارت با اعتبار یک ساله با استانداردهای بین المللی .
9 - 500 هزار تومان و1 میلیون تومان اعتبارعضوهای نقره ای و طلایی دراریا کارت .
10- سفارش Master Card , Visa card برای دارندگان آریا کارت
11 - دریافت حق بازاریابی خود از تمام بانکهای کشور و یا کارتهای اعتباری و عابر بانکهای تحت پوشش طرح شتاب: بانک ملی (سیبا)، صادرات (سپهر)، سامان، پارسیان، توسعه صادرات، کشاورزی (مهر) و کارآفرین .

نظرات زیباتون را حتما بنویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد